tankar & funderingar

3 dagar är det kvar till sjöis för mig. Jag har inte ens packat hälften..
och imorgon är det fredag, jag döör. Känns som att jag vill gråta redan nu eftersom jag vet att jag måste åka därifrån. Det känns redan som att jag saknar allt, haha men så är det inte..
jag längtar bara tills när vi åker med bilen klockan 8 på morgonen, hämtar upp emelie & anna klockan 9.
sen så åker vi upp, jag kommer dampa jättemycket i bilen, och när man väl kommer upp kommer man vara superglad, och njuta av allt underbart som finns där.
har med mig min kamra, så nu kommer jag ta jättefina bilder!  Ska även berätta hela mitt läger i ord.
så ni får vänta och se! några tidsinställda inlägg är gjorda, så evelina får lite mera jobb ! :)
vi hörs
// Rebecca
billigoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0