svar på kommentar!

indra kommenterade och bad mig skriva lite om sjöis!
hm, vet inte rktigt vad du vill att jag ska skriva om det..
men jag kan säga att det är de bästa lägret i hela sverige.
de finns fan inget bättre läger, och jag har bara längtat dit varje gång jag åkt därifrån.
man saknar precis allting, dom underbara och söta hästarna, vackra platserna, dom goa ledarna, komisarna ALLT !
det ä nästan så att man inte vill åka dit för att man inte vill åka hem :P
nej men det är iallafall helt underbart. vissa har ju tur o kan ta med sig en ponny hem på vintern ;)
Det ligger ungefär i jönköping :)
aja, skriv en kommentar om du ville veta något annat ;)
bildbomb från sjöis del 1 ;

Kommentarer
Postat av: Indra

Åh jag vill oxå åka dit nu bara för du sa allt det där:) tack för inlägget:) En fråga bara vart ligger det ngn stans?:9<3

2011-06-28 @ 17:03:09
Postat av: Carro<3

Jag har varit där vecka 26. Hade Meria då. Hon är på några bilder. Det äger!

2011-07-07 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0