Presentation om Evelina

Hej, Evelina heter jag och är en hästnörd på 14 år. :)
Tillsammans med Rebecca ska jag då ha den häst hästbloggen och jag tänkte börja med att berätta om mig själv.
Jag fyller år den 9 mars och är alltså en 97:a, jag har alltid haft stort intresse för hästar och djur men började först rida när jag var 9 år gammal på Bulycke Ryttarförening. :) Efter att ha ridit på Bulycke i 3 år så bytte jag till Långeberga rk i Frölunda/högsbo eftersom att jag hade flyttat men eftersom att jag inte lärde mig någonting där och saknade Bulycke så mycket så kom jag tillbaka hösten 2010. :) Just nu är jag skötare på ett New forest sto som heter Pitou (d-ponny) och henne sköter jag om 2 gånger i veckan. Nu om lite mindre än 2 veckor ska jag iväg på ett ridläger, Sjöstjärnans ridläger ute i Ulricehamn i en vecka och i Rebeccas inlägg kan du läsa lite mer om det, blir första gången för mig som jag åker dit. Sedan har jag även två hundar, Bella och Nellie. Nellie är 3 år gammal och är en blandning mellan pudel och shi tzu och Bella är en valp på 5 månader, amstaff/pitbull och så brukar vi även passa en hund som heter Kiwi, japansk spets är han på ca 1-2 år. :)
Annars under min vardag när jag inte är i stallet så brukar jag fotografera med min älskade Olympus E450 som jag nyss fick i julklapp och vara med mina kompisar! :)


Jag och Mulle för 1 år sen, han är fortfarande en av mina goa favoriter! ♥


Jag och Pitou, min sköthäst. :) För ca 2 veckor sen.


Här är min underbara sköthäst igen, såååå söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0