Kul !

Vi fick en komentar förut som jag ville prata lite om. :)

''jättebra blogg, det verkar som om ni kommer få många läsare iallafall!
intressanta inlägg även fast det är era första !! :) ''

Jag tycker det ska bli jättekul att ha den här bloggen, det tycker nog Rebecca också och det är redan kul att någon komenterar och tror att det kommer gå bra för oss. Det var väl mest det jag ville säga, haha. :)
Ganska onödigt inlägg men jag ville ha något att skriva här ändå, nu ska jag fortsätta titta på Total Blackout! :D

Föresten, ponnyn som jag rider på på headern är min f.d favorithäst Freddy, en b-ponny som nyss såldes från Bulcyke. ♥


Dålig bild, men ville bara ha något enkelt att visa och om ni vill kan jag fixa ett helt inlägg
och visa fler bilder och även berätta lite om honom och om oss? :)

Kommentarer
Postat av: elvira

ja snälla gör det ! <3

2011-06-27 @ 22:05:49
URL: http://ponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0