krutgubbe !

hejhej!

Idag har jag varit hos Remus, var där med Emelie som äger denna bloggen.
Först red vi upp till Bulycke där jag red lite i paddocken, sen red vi bort till skogens gård och sen tillbaka.
Remus var pigg och men lite rädd, för hovslagarn var där och han hade jätteläskiga saker med sig.
annars var han väldigt trevlig att rida, det är så skönt nu på sommaren för då behöver man inte mocka eller packa hö påsar. Så jag och emelie sneddade genom hagen och tog upp remus på vägen, sen borstade vi så han glänste och sen red iväg. Han var lite rädd för flugsprejen så jag fick spruta på en svamp och sedan på honom.

på lördag är det sjöis som gäller. Jag åker med emelie & anna, som äger bloggen där uppe och några andra tjejor.
det kommer bli jättetrevligt och jag får se om jag kan uppdatera när jag är där. Ska snart börja packa, får göra det imorgon efter jag varit på ullared. Ska köpa en ny grimma, och sen tror jag ett schabrak till donna.
under tiden jag är på sjöis, så har jag gjort tidinställda inlägg så det blir många inlägg!

btw, bilderna från min sjöis tid kommer imorgon.

puss

hästar jag önskat;



sedan även eevee,pachira,romino ;)
men internet laggar så jag fick bara fram en bild!



Kommentarer
Postat av: Indra

Glöm INTE att skriva om Sjöis:) Okei!

2011-06-28 @ 16:37:31
URL: http://indrajunermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0