Jennifer gästbloggar!

Hej kära läsare!
Ni skulle bara veta hur mycket jag gillar att kolla på statistiken varje gång jag loggar in! ;)
Hur som helst, sitter här med Jennifer från www.Reiter.blogg.se och käkar glass, vi har nyss varit ute med Nellie och Kiwi i det härliga vädret. Jag anmälde mig även förut till en uteritt den 11 Augusti på Bulycke tillsammans med min kärlek Pitou, och jag längtar redan dit! :) Fast självklart längtar jag tredubblat så mycket till Sjöis! ;)
Tänkte att Jennifer skulle få gästblogga här, så ah varsågod Ferran! :D
Jennifer says: Ärlig talat har jag inga ideér på vad jag ska skriva men jag kan berätta lite om min kära häst Next :) Han är ett svenskt halvblod på 16 år. Han fyllde det den 2 Maj 2011 :) Jag köpte han från Björneröds Ridcenter i Strömstad han stog där som privathäst. Han är mörkbrun med en vit bläs. :) När han stog hos sina förra ägare innan han kom till Björneröd så hoppade han över ett elstängsel och fastnade där så han har ett ärr på insidan av bakbenet. Han hoppade över för att han inte vill vara ensam i hagen vilket han var då. Sen har han även ett jack i underläppen som han fick när han var föl. Hos sina förra ägare var han en tävlingshäst, han tävlade mycket i hoppning. Han startade på 140 cm som högst. Men nu hos mig så kommer jag inte tävla så högt utan det blir nog lite mer Clear Rounder & KM och sånt på 70-90 cm. :) Jag tränar även NH (Natural Horsemanship) med han och det går jättebra. Sen efter sommarlovet ska jag börja i hoppkursen på Torsdagar på Bulycke Ryttarförening med han. Han är en häst man aldrig har tråkigt med, jag är överlycklig som har han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0