skogens gård hela dagen!

Var i stallet idag med Jennifer, Johanna och Agnes. :)

Vi hade det självklart mycket trevligt och hade jätteroligt tillsammans med hästarna! ;)

Vi började med att hämta dom i hagen och sedan red Johanna och Jennifer till Brunos ängar på Moje och Next i repgrimma. :) Jag och Agnes gick bredvid. ;) Sen när vi kom tillbaka så byggde jag och Agnes upp ett hinder som dom sedan hoppade och jag fick några roliga bilder ur en annorlunda vinkel! ;)

Dom hoppade ca 70-80 cm, jättebra tkr jag för att vara barbacka + med repgrimma! :D Sen gick vi till en hage och så travade dom och galopperade, sen så tvinga Jennifer upp mig på Next vilket var lite läskigt i början haha, men as kul var det iallafall! :) Jag satt mest och skumpade och skratta...  Medans Agnes och Jennifer försökte få fram Next i galopp mot min vilja haha! Bilderna blev verkligen misslyckade, satt som en kratta uppe på honom! x'D

Sen red Jennifer igen och efter en stund så gav vi dom mat, spolade av dom och hästarna släpptes ut i hagen. :)

 

 

 

 

 

 

 

Och en sista bild på mig... x'd (Vet att jag ser ut som en babian!)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0