Långeberga rk

Tänkte skriva ett ganska långt inlägg nu, blandat med bilder, filmer och text.

Långeberga ridklubb är min före detta ridskola som jag slutade rida på för ca 1 år sen.

Det här är en liten film om Långebergas nuvarade hästar som finns där, dock fanns det förut också några ponnysar som hette Arbina, Lillie och Nanko. Arbina har gått i pension och var en sur liten mupp som försökte bitas och var långt infrån pigg men jag gillade henne ändå väldigt mycket. :) Mysig att rida på haha även om hon blev sur och sparka backut nästan hela tiden. x'D Lillie var också min favorit, min största favorit till och med och hon var jättepigg och så dåligt som jag red då så var det ens otroligt att jag inte ramlade av en endaste gång! ;) Har en video nånstans som jag ska leta upp och visa här på bloggen HAHAHA, gud vilket skratt ni kommer få!!! Och Nanko, han var inte med på en av mina ridlektioner alls faktiskt, men det viskades om att han var helgalen och knäpp, sparkade backut, kastade av folk o.s.v ... ah, en riktig drömponny. ;) Men han såldes iallafall...  Sen har det kommit 2 hästar som jag inte känner till och det är J.Martin och Fanny, Belle kom precis innan jag slutade så henne vet jag inte så mycket om förutom att hon är pigg och svårriden. Enjoy da' movie! ;)

 

 

Det är inte jag som gjort filmen så ni vet! :)

Skulle laddat upp filmer här , men  det går inte för blogg.se dampar! x'o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0