Bilder från idag, hanna och viktoria!

Varit i stallet ett par timmar, och har nu kommit hem med en kamera på ca 400 bilder. :)
Skulle ju åka till stallet idag för att se om Viktorias f.d ridväst passade mig så att jag kanske skulle köpa den, och den satt jätte bra på mig så nu fick jag äntligen en BRA ridväst som jag VILL använda! :D
Sen så skulle då Viktoria rida på sin medryttar häst Star, ett jätte mysigt sto. Hanna var även i stallet idag och hon skulle rida söta lilla Emil! :D Jag hade med mig kameran så jag stannade för att fotografera dem, först red dom i paddocken och sedan red dom ut lite på ängen! :) Super härliga bilder fick jag! :D
Enjoy ! ;)


Viktoria och Star, (bara så ni vet vilka som är vilka! :D)


Hanna och Emil! :)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0